Våra interima HR business partners kan ta sig an uppdrag i både mindre och större organisationer. Det kan innefatta globala organisationer där man stöttar internationella chefer eller mindre organisation, startups eller scaleups där man är mycket operativ och samtidigt kan stötta en mer långsiktig strategisk agenda vid behov.
Stardusts nätverk av interima HR business partners består av både generalister och specialister. Oavsett vad som matchar din organisation bäst så får du som kund genom våra interima HRBP-konsulter också tillgång till hela Stardust Consultings kollektiva kompetens inom HR, talent management och organisationsutveckling.
“Vikten av att leverera gör att både jag som HR-konsult och min kund är måna om att snabbt komma igång. Startsträckan blir därför kort och effektiv.”
Susanne A, interim HR, Stardust Friends
Operativ och strategisk kompetens med bas i Stockholm
Tack vare vårt vassa nätverk kan vi även leverera HR-interimslösningar inom positioner som:
- HR-direktör, HR-chef, HR-Manager, Head of HR
- Head of People, People & Culture Manager
- People Partner
- HR Generalist
- HR Specialist (lön, arbetsmiljö, comp&ben, med mera)
- Talent Acquisition Manager/Rekryterare
Interim HR business partner hos Stardust
Vill du vara en del av vårt nätverk? Läs mer här!
“Som HR-interimkonsult har jag en bred erfarenhet från olika företagskulturer och perspektiv. Det gör att jag snabbt får överblick över en organisations verksamhetsbehov och direkt kan addera värde för att förverkliga företagsmål utifrån ett people-perspektiv.”
Jeanette H, interim HR, Stardust Friends