Strategisk affärsplanering i en tid av osäkerhet
Hur lyckas du med strategisk affärsplanering i en tid av osäkerhet? Jo, det svarar vi på i detta webbinarium. Med allt som händer omkring oss så kommer ”business as usual” inte att accepteras. Istället krävs:
- en övergripande riktning
- bredare involvering
- kontinuerlig vidareutveckling
Ta del av webbinariet kostnadsfritt
Testa då att avaktivera den.
Hur lyckas du med strategisk affärsplanering i en tid av osäkerhet? I detta webbinarium delar vi med oss av våra insikter och tillvägagångssätt på ämnet.
Snart är det dags för de allra flesta verksamheter att affärsplanera inför nästa år. Vi upplever att det finns stora behov av att kraftsamla organisationer efter pandemin, men med tanke på allt som händer omkring oss just nu så behöver vi tänka till och utmana oss själva lite extra denna gång. I år så kommer ”business as usual” helt inte att räcka till eller accepteras av våra ledare och medarbetare.
Vår erfarenhet är att affärsplanering i en tid av osäkerhet:
- Ställer högre krav på den övergripande riktningen att både skapa tydlighet och flexibilitet
- Måste bygga på bredare involvering och dialoger för att skapa insikt, ansvarstagande och engagemang i hela organisationen
- Behöver skapa en grund för att följas upp, anpassas och vidareutvecklas kontinuerligt
Hur lyckas man då med det? I webbinariet ”Strategisk affärsplanering i en tid av osäkerhet” delar vi med oss av våra insikter och tillvägagångssätt på ämnet.
Tillvägagångssättet för er affärsplanering just i år blir extra viktigt – en affärsplanering som har stort värde och potential, men också stora utmaningar. Så missa inte detta webbinarium!