Webbinarium

Strategisk affärsplanering i en tid av osäkerhet

Hur lyckas du med strategisk affärsplanering i en tid av osäkerhet? Jo, det svarar vi på i detta webbinarium. Med allt som händer omkring oss så kommer ”business as usual” inte att accepteras. Istället krävs:

  • en övergripande riktning
  • bredare involvering
  • kontinuerlig vidareutveckling

Ta del av webbinariet kostnadsfritt

Om du inte ser formuläret kan det bero på att du har en ad-blocker aktiverat. Testa då att avaktivera den.

Medverkande:

Björn Haring
Björn Haring har 20 års konsulterfarenhet av verksamhetsutveckling med fokus på strategi-, organisations-, och HR-frågor där medarbetarnas engagemang har stått i centrum.
Henrik Martin
Henrik Martin har en 20-årig konsult– och entreprenörskarriär i ryggen och är en publicerad författare med Från Napoleon till VOKA och 6 steg till en lönsam företagskultur och stöttar idag ledningsgrupper att utveckla sina organisationer för att möta framtiden.

Hur lyckas du med strategisk affärsplanering i en tid av osäkerhet? I detta webbinarium delar vi med oss av våra insikter och tillvägagångssätt på ämnet.

Snart är det dags för de allra flesta verksamheter att affärsplanera inför nästa år. Vi upplever att det finns stora behov av att kraftsamla organisationer efter pandemin, men med tanke på allt som händer omkring oss just nu så behöver vi tänka till och utmana oss själva lite extra denna gång. I år så kommer ”business as usual” helt inte att räcka till eller accepteras av våra ledare och medarbetare.

Vår erfarenhet är att affärsplanering i en tid av osäkerhet:

  • Ställer högre krav på den övergripande riktningen att både skapa tydlighet och flexibilitet
  • Måste bygga på bredare involvering och dialoger för att skapa insikt, ansvarstagande och engagemang i hela organisationen
  • Behöver skapa en grund för att följas upp, anpassas och vidareutvecklas kontinuerligt

Hur lyckas man då med det? I webbinariet ”Strategisk affärsplanering i en tid av osäkerhet” delar vi med oss av våra insikter och tillvägagångssätt på ämnet.

Tillvägagångssättet för er affärsplanering just i år blir extra viktigt – en affärsplanering som har stort värde och potential, men också stora utmaningar. Så missa inte detta webbinarium!

We all have a plan until we get punched in the face – Mike Tyson